New Year, new us!

Assalamualaikum wbt! Happy New Year 2021! 🎉Bersua kembali after 7 bulan! Sihat ke semua? Happy ke tu? Alhamdulillah, if possible start our 2021 with much blessings. 

Sebelum apa-apa, nak tanya apa lesson learnt from 2020? For me, 2020 taught me to take some time off, alone and contemplate when things been tough.  Macam ieman pernah quote: Tough time never last, tough people do! That's when I knew everything happens for a reason. Itu major lesson lah, ada lagi lesson lain termasuklah bila hidup sorang-sorang (takdelah sorang sebab ada Anis and Insyi) kat uia ni. Baru sedar selama ni banyak menyusahkan kere uhuks. So, di kesempatan ini saya memohon maaf atas kesusahan yang saya bawa. Moga-moga boleh ditebus dengan kebergunaan saya untuk korang atas apa-apa hehe.

If I were to highlight my 2020, of course lah ODL. 

Sajalah nak cakap, sebab final LLB sem ni lain maciam sikit kena work harder sebab saya buat juga part time online. So, weekend mostly saya jadi morning person. One day tu, saya start dengan chocolate marshmallow ieman bagi, sedap sebab tak manis sangat! Tak surelah saya bancuh terlebih air ke memang tak manis sangat sebab setahu saya ieman suka benda manis-manis. 😊 Tapi apa-apapun cantik cup dia sebab warna pink hahaha. 

Kalau tak ODL pun buat meeting dengan kere cakap jelah apa-apa tapi korang, benda tu pada saya quite therapeutic tau. Harap korang pun rasa camtu. Rasa kan? Saya pasti! Nyehnyehnyeh. Don't believe me? Habis tu kenapa tiap kali habis submissions bergoogle meet? Ha Ha bukti kat bawah ni. 





Ni pula discussion semalam for actually 15 minit and so but tetiba jadi 2 jam? Begitulah kere kan. Seronok tak? Seronoklah plis. 

Kalau tak seronok saya tunjuk sesuatu yang tak seronok nak? Taraaa! 


Girls, dengar tak? 
Girls, ada kes tak? 
Apa provision dia?
Girls, korang tak boleh rasa-rasa tau. Next week nak exam dah ni.   

Ha, selain daripada tu mungkin tuto IBT yang booktuber asyik joined and left meeting aje. 

Syabas and thank you semuaaaa! Sikit lagi nak end this sem, chaiyok! We will surely miss those hectic weeks. Okay, cukup kot setakat ni opening entry for 2021, insya-Allah see you again!

Comments

Popular posts from this blog

Sundate 💞

Recapitulate 2022

Monday blues? Not today